Příprava na osmileté gymnázium
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA
- Výuku je možné vést jak prezenčně tak on-line formou.
- Individuálně vedená lekce (60 minut) umožňuje respektovat vlastní pracovní tempo školáka, sledovat jeho aktuální stav a rozvoj vědomostí.
- Cílem lekcí je doučování/procvičování/automatizace potřebných vědomostí z českého jazyka a literatury pro úspěšné složení Jednotné přijímací zkoušky.
- Úspěšnost v testech je ovlivněna nejen úrovní vědomostí, ale také dodržováním určitých strategií při řešení úloh (například školák dokáže napsat diktát bez gramatických chyb, ale neumí najít gramatické chyby v textu – tato úloha se opakuje v každém testu). Všechny strategie řešení úloh školáka naučíme.
- Teprve po upevnění vědomostí a strategií postupně začneme prověřovat vědomosti ve zkušebních testech. Pokud se přistoupí k testování vědomostí dříve, než je učivo osvojeno, dochází u školáka ke zbytečným úzkostem, strachu z opakovaného selhání, nízkému sebevědomí.
U školáka rozvíjíme:
- čtení s porozuměním,
- slovní zásobu, slovní spojení,
- gramatická pravidla, tvarosloví,
- strategii řešení úloh.
ANGLICKÝ JAZYK
- Individuálně vedená lekce (60 minut).
- Příprava je vhodná pro testování formou ústního rozhovoru nebo písemného testu.
U školáka rozvíjíme:
- slovní zásobu,
- gramatická pravidla,
- oboustranné překlady,
- schopnost vedení dialogu v angličtině,
- čtení s porozuměním anglického textu.